MIN FÖDELSEDAG 8 JULI 2011 MED EMMA W :)

Ett på bilder på mig och Emma sedan jag fyllde år den 8 Juli 2011:)



Haha jag och emma på kvällen skulle ta kort på att vi hade samma kläder på oss,med då blev vi med helt typ(inte meningen)


Haha vi skulle bada(Fin mage jag vet)jag till vänster:)


Badade i badkaret:)jag till vänster.


Emma och mitt <3. jag till höger tror jag:)


Haha mina fötter längst upp tror jag:)

Haha jag och emma.jag med grön bikini:)

haha jag till vänster som vanligt:)

Emma dricker sockerdricka:)


Här ute badade vi senare på natten,ien baby pool kanske 15 cm djup:)


Jag längst bort,elin i mitten och emma i blått(Men den bilden togs typ dagen innan jag fyllde:)


Jag i grön(till vänster)emma i vitt(till höger)

Det var lite bilder som ni får kolla på:)

skit i om jag ser lite miffad ut,men det är jag:)

Puss från Ronya!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0