IGEN!!

Namn: Ronya
Ålder: 14 år:)
Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu: trött!!
Favoritgodis: olika
Är det nåt du absolut inte äter: sniglar
 Kläder just nu: hihi trosor
Musik just nu: My Chemical Romance – The Ghost Of You - Live(hehe har aldrig hört den)ELLER??
Vad sa du senast: Go´natt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? ja inte mellan 1939 och 1945 i alla fall ;)
Sommarplaner: Vara med polare och chilla....:)
Fisk eller badkruka: Fisk för jag SKA I!!!!
Saft eller alkohol: JORDGUBBSSAFT(eller någe så)
Hur många kuddar sover du med: 3 (tror jag)
Favoritväder: sol & ganska varmt (men inte så man smälter)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Skulle ta med mig en kompis, en frys full med Coca cola och en lyxyacht med grym stereoanläggning som vi kunde dra hem på när vi tröttnade ;)
Spelar du nåt instrument: hehe nee
Morgon- eller nattmänniska: förrut var jag en nattmänniska men nu vet jag inte längre, det beror på,men inte morgonmänniska iallafall
Sparare eller slösare: jag sparar som fan! har 4 kr kvar right now!
Bästa film: omöjligt att säga en!
Tror på liv på andra planeter: Ja jag tycker att det måste finnas för vi kan ju inte vara de enda i hela rymden! Men jag tror att de är jätteolika oss, så olika att man typ inte ens kan uppfatta att de lever.
Kommer du ihåg din första kärlek: haha..
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: Varför skulle ni bry er?
Tror du på mirakel: ja!(teddy)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: varför skulle det inte vara möjligt?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nej haha. Det måste jag jobba på.
Ser du på kärleken som ett misstag: kärlek mellan två personer som är kära i varann eller vadå?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: noll(nee men vet inte,beror på)
Bio eller promenad: bio!!!(men ibland promenad)
Är du kittlig: jag var det förrut men sen kom fläsket ivägen! jag är kittlig på halsen i alla fall.(HAHAHA roliga jag är)
Snarkar du? nej det tror jag inte(eller gör jag det Kimberlie?);D
Stjärntecken? KRÄFTA
Rädd för insekter? JA SOM F-A-N! finns fan inget värre. getingar får mig verkligen att freaka ur, (HAHA)
Äckligaste insekten: GETING (tror jag)
Största svaghet: tänker för mycket
Det här är jag bra på: att göra slut på mina pengar! EXPERT, till och med!
Bästa bok? Linas bajs bok(HAHA)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar som Edward Cullen ;);););););)(eller kunna flyga)eller kunnad dra tbx tiden:)
Vad vill du jobba som? Osäker just nu!
Chips, morötter eller godis? GLASS? eller godis!
Pizza eller hamburgare? PIZZA
Skriver du dagbok? funderar fan på att skaffa videologg som Rosa (den där tv-serien som gick för tusen år sen). Tänk att sitta och prata med sig själv i en kamera varenda dag!! OMFG AWESOME!!!?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag vet inte riktigt, jag funderar inte så mycket på det men fler hål i öronen ska jag väl ta så fort jag får pengar..
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) det är lagom, det måste ju synas att någon bor här!
Gungar du på stolen? om jag har riktigt jävla tråkigt kanske
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JA! JAG MÅÅÅSTE GÖRA DET!!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nja(Ibland)
Saltar du på maten? nej(bara om min bror gör maten)
Gillar du att sjunga? I duschen skulle jag vinna idol!
Anser du att du är stark? HAHA jag är BIFF... hosthost
Brukar du sola? nej min hud blir inte så glad då så jag får gå runt och se ut som Michael Jackson(=nej)jo men jag orkar aldrig sola:D
Vad gör du om du får hicka? drar tre djupa andetag och håller andan, en trädgårdsmästare jag gick förbi någonstans när jag hade hicka lärde mig det och det funkar faktiskt!
Röker du?
Snusar du?
Använder du knark? yes och jag säljer på plattan också *TIPSTIPSTIPS*(NEJ)
Kaffe, te eller inget? TE!!!
Har du en besatthet? Jaa jag tuggar på mina kinder!;D



Ajjaa varsegod igen:)

//Ronya

Gammal bild typ ett år:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0