GRATTIS FÖR FAAAAN!!!!!!18 ÅR!!!

Min älskade bror blir 18 år idag.Grattis "lilla" killen.
Det var ju f*n igår vi sprang runt och lekte leker.
Det var ju f*n igår vi var på öland och firade våra födelsedagar då blev jag 6år och 10år ungefär!;O

Asså herregud hur kunde det gå så fort?
Iallafall så älskar jag dig min broder.
Love you!!
*



Haha Kimmey i mitten:)



Hehe Kimmey längst upp:)



Kimmey som är närmst:)



Kimmey med rött:)


Kimmey längst till vänster:)

Deras skiva:)

eller var det den färgen??:)


Liten bild Kimmey till höger tror jag:)



Kimmey längst till vänster:)



Kimmey längst till vänster:)

 Kimmey tredje från höger:)



kimmey andra från vänster:)


Kimmey första från vänster:)


En liten bild på dom alla:)



Och så den sista bilden är på min älkade bror Kimmey:)

Ha en toppen dag jag älskar diiiig:)



//Ronya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0