Go´morgon:)

Godmorgon,nu har jag ätit frulle och sitter och tittar på tv.*
Jag ska snart börja fixa mig för att gå ner till farmor och farfar,måste hämta mina kläder som är tvättade:)
Sedan ska jag fixa mig för att dra ut med Matilda.Vi har inte bestämmt vad vi ska göra,hon ringde förut och frågade om vi skulle ta bussen för att åka åh bada(Men jag sa nej,orkar inte just nu om jag ska vara ärlig)

Men vi tnkte käka pizza om jag får pengar av pappa eller Sinnika.Vill inte slösa på mina pengar:)

Men ajjaaa,Teddy sov inne hos mig inatt,i min säng alltså.
Det var myspys då,sen när han vaknade 20 i 8 idag på morgonen så låg han bara och skrattade,så vi låg och kramades och busase:)

Hare görr från Ronya:)


Jag längst upp,elin i mitten,emma till höger längst ner:)
"Sorry för att min bh syns"

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: han läser den till och från, inte varje dag :)

kram på dig

2011-07-13 @ 21:12:23
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0