En dag som ännu är en morgon+ en blogg!

God morgon sverige!:)

Vaknade för typ någon timma sedan för att min mamma och min syster kom och bråkade med mig(Retade på skoj)

Då gick jag upp käkade frulle och fixade mig,nu sitter jag här och svarar på lite kommentarer(Y)

Idag ska vi iväg för att kolla på folk(ne men ajg berättar senare):D

Iallafall så vann ju några på tävlingen igår här kommer en av personerna som hade rätt,men hon får bara en länkning på ett inlägg:)

Om bloggen:

Denna blogg är en blogg som jag läser lite då och då,alltdå inte varje dag,men jag tycker att alla ska ta och kika in på den bloggen:)



http://vimmelhimmel.blogg.se/

Hare gött kram från Ronya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0