Älskar er!!

Är ju med mina älskade kusiner som jag skrev i förra inlägget.
Det är just nu ganska segt,vi bäddade nyss sängen som jag ska sova i(Y)

Hoppas kvällen blir lyckad.

Ville bara skrivia till mina läsare som tror att dom har dom bästa kusinerna man kan ha,så har ni fel.

För mina kusiner är dom bästa,man kan alltid prata med dom om allt.
Man kan alltid prata med dom om allt,OCH man kan prata med dom om allt!FATTAR NI??????:D

Det kan ni aldrig SLÅ!!!!;D

ne men man kan alltid lita på dom,och dom finns alltid vid än vad man nu är tycker om allt.

Ni kommer alltid att förbli dom bästa kusinerna man kan ha,bara så att ni vet.

Älskar er bara så ni vet.

Puss!!



TILL KIM <----------- -----------> TILL SANDRA!!

//Ronya

Kommentarer
Postat av: Kimpelilimpan

JAG ÄLSKAR DIG MED! PUSSSSS!



Ps: SÖMNTUTA!

2011-07-15 @ 13:31:49
Postat av: Sassie

Hehe!



Du är också en skitbra kusin, även fast du kan vara lite jobbig ibland.

Jag älskar dig nästan också ! ;)



ps: Du är tjock! och skriver jättefint.

2011-07-15 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0