Dagen!

Sammanfattningen om dagen!

Jaadu sinnika vakte mig for att hon skulle ivag sa att jag inte skulle bli orlig att hon var borta nar jag vaknade.*Var hemma ifran skolan*

Sedan kom min hund och hoppade upp isangen sa vi myste lite tsm.

Jag gick upp och faxade min tvatt som Sinika skulle tvatta nar hon kom tbx.

Sedan kom pappa hem.
Sen Sinnika och vi pratade lite jag kakade frulle och kollade pa wallander som gick pa tv.

sedan gick vi och lagade mat iallafall jag och Sinnika.

SKEPPARGRYTA blev det idag.*alskar den maten*

men aa det var val min dag.
Juste idag kande jag forsta sparken!!!!!!!!!!!!!*****DAAAAA NIIIIIII*

haha stolt!!!

ajjaaaa kram fran Ronya!



vad ska man lagga ut for bild?????vad ill ni se????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0