Bilder som f*n!

God morgon!

Gick nyss upp packade ingenting i¨går så jag ska nog snart packa lite kläder,kollade nyss ut igen fönstret och ser att det är sol,det ser jätte varmt ut så vi får väl hoppas att det blir en underbar dag:)

Som jag skrev igår så ska ju jag och Nika(min hund) bo hos en kompis(Emma)
Emmas mamma ska vara snäll och hjäpa till lite med Nike,jätte gulligt ju!:)

Men iallafall här kommer lite bilder ni inte sett förut:
Bilder från BB!



Vi fick ligga på avd 35


Nu kommer lite bilder när vi kom hem och äldre!











Teddys "mormor"Teddy och jag(Ronya)

Teddy och farmor!

Teddy solar i skuggan :)!

Hahaha!

Vem sa att våran familj gillade indianer??:O

Teddy rider för frsta gången!

Går i gåstol första gången!:)

Nu har ni sett hur Teddy har vuxit och förändrats.Ville bara visa er lite bilder jag aldrig orkat lägga ut!
Kram //Ronya kommer inte bligga på typ en veckan kanske?
Ne men på måndag kommer jag nog tbx om jag inte bloggar hos emma!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0