Teddy *********

Hej hallå!

Idag har jag inte gjort så mycket,gick i skolan som jag brukar.
Efter skolan träffade jag min kusin,det var ju jäääätttte länge sadan jag träffade henne,så det var kul.
även om vi inte gjorde så mycket,vi satt bar och pratade lite om allt,hade ju bara två timmar på oss att träffas innan hennes buss skulle åka iväg:)

Efter det drog jag hem till Matilda och hade lite kul med smink och hår,sedan drog vi till c2 och träffade lite vänner,fast det var inte roligt alls,inte så många där om mna säger så..

men iallafall imorgon äre skola som vanligt,men efter det ska jag hem och fixa det sista inför att åka till mamma och då ska min kompis Emma följa med,på fredagen ska vi bara slappa och aa vet inte kommer ju dit påkvällen,sedan på lördag ska vi ha kräfskiva,det var länge sedan jag åt det,så minns inte hur det smakar,men kul ska det bli iallafall.
Sedan på söndag åker vi nog in mot stan för att handla lite kläder,men jag har ju inte pengar:/
Men får fråga mamma om pengar till att bara köpa en mascara och kanske något annat smink,behöver ju typ bara smink just nu,har ju lite kläder men det ksulle ju inte göra så mycket om jag skulle få lite mer pengar så ajg kan köpa mer kläder:)

Älskar kläder och smink:D


teddy klappar en häst förförstagånge i han liv,på chappen!

En söt liten ted!

Puttenutt!

jag oh teddy badade på sommarlovet:)

Chappen!

Suddig bild!

Nöjd kille!:)

Teddy!
*
Denna bild finns redan på bloggen!


Nu har ni fått se lite mer ilder på min lilla perfekta teddy!

//Ronya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0