Ska nanna!

hallåhallå,nu ska jag snart sova är jätte trött.borde ha somnat när jag kom hem ifrån skolan direkt eftersom att jag är trött hela tiden iskolan,men så blev det inte..
Drog hem till frida ett tag för att fixa en sak,efter det drog jag hem och firade Martin som var på besök(Han är här nu också)
Vi fakade och gav honom paket,sedan drog jag ut till kompisar,efter det satte jag min utanför kyrkan för att vänta på några kompisar som hade återträff med någonting,men ajg var tvungen att gå hem innan dom hann att gå ut!;/

kom hem och gjorde två sylt mackor.
Sedan nu bloggar jag,ska lägga mig om typ 10 minuter ska bara kolla lite bloggar som ajg alltid gör innan jag lägger mig!:)

teddy ligger i sinnikas knä och sover,tänk att han snart blir 6 månader=ett halv år:O


//Ronya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0