piercade mig idag!:)

Hej,

har ju som jag skrev för ett par dagarsedan varit i Norrköping.
Vi hade kräftskiva och jag hade med en kompis som heter emma.
Hon och ajg drog ut varje kväll och hade kul,sedan var vi på ute bio jätte kul,synd bara att det var en så dålig film.

Iallafall sedan idag så gick vi upp och käkade frulle.
Sedan  ringde vi ett samtal.sedan åkte vi iväg och  mig i naveln.
Det gjore ont,men jag belv nöjd iallafall.det gör lite ont just nu,men jag tror jag överlever.
Sitter och söker runt lite på andra piercingar.
har hittat lite snygga men kan ju endå inte byta på 3 månader.:(

men iallafall vi får se om det kommer ut något bild någon dag,men tror inte det.om ingen vill se alltså?

Kram från//Ronya!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0