Nike&Emma i ett inlägg.det är inte ofta det!!

Haj alla!

Nu har jag kommit hem ialllafall!

Orkar inte blogga just nu,men imorgon åker pappa,sinnika och teddy iväg till något ställe as längt här ifrån.
jag ska vara med nike hemma hos en kompis som heter emma!

Det ska nog gå bra

Vi ska väl vara ute ganska mycket,Nike(min hund)får nog följa med oss ganska mycket men det löser sig alltid(Oftast iallafall!)

Men här kommer lite bilder ni sett förr:

Har ar min alskade alskade hund Nike!  fan vad jag saknar honom nu!!!!!:)  Puss Nike pa dig!!<3Min älskade hund!



Bilder på mig och emma alltså tänkte lägga ut en bild på min hund och på min emma eftersom att inlägget var om emma och Nike!:)

Kram //Ronya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0