Kompisar äger!

Hej,idag har jag ju varit iskolan,och sedan drog jag hem till johanna,efter ett tag kom även emma hem dit,det tog inte lång tid tills vi fick för oss att vi skulle åka till pålsboda.
Så vi drog dit och träffade lite roligt folk.

Sedan hämtade johannas mamma oss klockan 9 nu ikväll då.
Jag kom hem och duschade av mig,sedan gjorde jag mig två mackoor med hallon sylt på.
Nu har jag hand om teddy som sitter i sin gåstol,sinnika ska ut och gå med vovven våran,
sedan när hon kommer hem ska jag fixa mig för natten.
*
sedan sova!
 **

Upp 06:00 imorgon och sedan 06:30 vandra hem till emma för att fixa mig där.
Lite jobbigt men jag SKA klara det!

Men ni får ha det bra,orkar inte skriva mer,och jag ska lägga ner lite mer tid på teddy,träffar ju honom inte så ofta nu när det är skola.
är ju i skolan hela dagen sedan med kompisar :O

Kram från //Ronya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0