Känner mig trött!

Hallå! Idag har inte hänt så jätte mycket. Emma och jag vaknade och sedan käkade vi frulle.gott som fan när man är hungrig! Men iallfall efter någon timma gick vi ut och drog till ica för att se om det fanns lite roligt folk där! men det gjorde det inte... Sedan satt vi vid ica och sen gick runt på hela hallsberg för att se om det fanns någon rolig där,men NEJ"! Sedan träffade vi Två konstiga pöjkar som vi typ "känner" vi pratade lite med dom och aah typ inge mer åh prata om så dom åke iväg. Vi satte oss vid skolan och snackade och väntade på att dom skulle höra av sig för att vi skulle träffa dom igen lite senare! Sedan åkte vi hem lite fort till emma för att låna toaletten och åt lite mat. Sedan drog vi till en anna skola och träffade dom(Och lite mer roligt folk) Sedan efter några timmar drog jag hem! och fixade lite mat som fanns kvar sen förut,och satte mig vid datorn! Det var allt som hände idag på ett ungefär!:) Kram från mig Ronya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0