Från det,till detta!:)

Hej!

alla sover förutom jag(Ronya) eller pappa kanske inte sover än,men han skulle läga sig iallafall.:)

Idag har inte hänt så mycket,sov ju hos emma förra natten eller hur man nu säger vi gick upp ungefär klockan halv 2 på dagen så ungefär halv 4 kanske klockan var när sinnika ko och mämtade mig..

Kom hem käkade lite godis med familjen,sedan lagade jag mat och efter det bloggade jag ju!:O

efter det fick teddy smaka sin första(mat) vet inte vad det heter typ pure(STAVNING)det var typ smakera äpple och banan tror jag det var.
han tyckte inte om det så mycket spottade ut det men ville efter det  ha mer,men om han får lite då och då så blir det nog bra till slut..

Sedan kom Kimmey min och teddys storebror och hälsade på,teddy somnade typ när han kom men jag var med honom och ritade lite på kroppen!:)

Kanske ska med honom imorgon när han och hans band(midnight teds) spelar,eller aa dom ska öva.
Men inget bestämt.

Annars ska jag nog vara lite med teddy innan sommarlovet är över då jag bara ska plugga typ:(

Men får se vill ju vara med kompisar också så ja kanske drar ut lite imorgon också så ajg vet inte när jag bloggar nästa gång.

Men iallfall ska inte skriva mycket mer nu för det är ju endå liksom ingen som orkar läsa allt detta ju!?!?

kram från Ronya!


från detta!!
Till detta!!


//Ronya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0